Kiosk multimedialny to interaktywny punkt informacyjny, który w sposób samoobsługowy umożliwia świadczenie usług informacyjnych, badawczych, marketingowych i reklamowych w miejscach publicznych. Urządzenie zawiera w sobie oprogramowanie, które może być przeznaczone do zakupu biletów (lotniska i dworce), ułatwiania obsługi klienta (banki, urzędy), wspierania akcji promocyjnych (centra handlowe) lub przeglądania internetu. Kiosk multimedialny wyposażony jest w niezależny lub zintegrowany z ekranem komputer oraz ekran dotykowy, który umożliwia sprawną obsługę urządzenia i  komunikację z korzystającym, co nie stanowi ograniczenia wobec zastosowania innych urządzeń jak mysz, klawiatura, głośniki, kamera, port podczerwieni, USB lub czytnik kart. Jego obsługa jest niezwykle prosta i intuicyjna – sterowanie możliwe jest dzięki dotknięciu palcem czytelnych znaków graficznych wyświetlanych na ekranie, wybierając w ten sposób interesujące informacje. To nowoczesne i atrakcyjne rozwiązanie pozwala na uruchamianie i obsługę dowolnych aplikacji multimedialnych, w tym: filmów, albumów zdjęciowych, map, katalogów oraz gier. Multimedialne kioski informacyjne to nietuzinkowe, przykuwające uwagę nośniki informacji, stanowiące nowatorski sposób komunikowania się z klientem. Podkreślają nowoczesny wizerunek firmy, podnosząc jednocześnie jakość oferowanych usług. Jako narzędzie informacyjno-marketingowe, umożliwiające interaktywną komunikację z odbiorcą, ułatwiają zdobywanie danych o klientach i ich preferencjach, wspierają organizację i obsługę promocji, oraz oferują nowatorską, inteligentną formę dystrybucji informacji.
kiosk-interaktywny

Proponowane rozwiązania